Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів з іноземної мови ( за 5-бальною системою)
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів з іноземної мови ( за 5-бальною системою)
Письмо
Початковий
2 - Студент уміє писати вивчені слова, словосполучення та прості непоширені речення
Середній
3 - Студент уміє написати листівку,коротке повідомлення та короткого особистого листа за зразком у межах вивченої теми
Достатній
4 - Студент уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою, використовуючи опори, без використання опор написати повідомлення за вивченою темою, скласти план переказу тексту, зробити нотатки, написати повідомлення на запропоновану тему, обґрунтовуючи власні думки, заповнити анкету
Високий
5 - Студент уміє написати повідомлення або доповідь, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, передати свої міркування з широкого кола питань, використовуючи різноманітні мовні засоби, написати резюме та скласти ділового листа за зразком,написати анотацію на повідомлення, реферат, оголошення, заповнити анкету, скласти план
Говоріння
Початковий
2 - Студент знає вивчені найбільш поширені слова та словосполучення , проте не завжди адекватно використовує їх у мовленні, використовує прості непоширені речення з опорою на зразок
Середній
3 - Студент використовує у мовленні прості речення і за опорами робить короткі повідомлення; у його мовленні трапляються помилки, уміє робити короткі повідомлення з вивченої теми за опорами вживаючи прості речення, ставить запитання і відповідає на них, користуючись зразком; у його мовленні мають місце помилки висловлюється за опорами у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, малюнка, уміє починати і закінчувати розмову, погоджуватись або не погоджуватись; у його мовленні мають місце помилки.
Достатній
4 - Студент уміє зв'язно висловлюватись відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити повідомленая з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, ставити запитання та відповідати на них; у його мовленні трапляються помилки, які не заважають спілкуванню. Студент уміє логічно висловлюватись у межах вивчених тем відповідно до навчальної ситуації, а також у зв'язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого, висловлюючи власне ставлення до предмета мовлення; уміє, підтримувати бесіду, вживаючи короткі репліки; у його мовленні трапляються помилки, які не заважають спілкуванню Студент уміє логічно висловлюватись у межах вивчених тем, передавати основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду з вживаючи розгорнуті репліки; у його мовленні трапляються помилки, які не заважають спілкуванню
Високий
5 - Студент уміє без підготовки висловлюватись і вести бесіду у межах вивчених тем; у його мовленніможуть траплятися незначні помилки. Студент уміє без підготовки висловлюватись і вести бесіду у межах вивчених тем, аргументуючи власне ставлення до предмета спілкування; у його мовленні можуть траплятися незначні помилки, вільно висловлюватись... та вести бесіду відповідно до ситуації, без особливих зусиль, гнучко та ефективно користуючись мовними засобами
Читання
Початковий
2 - Студент розпізнає та читає окремі вивчені слова та словосполучення Студент читає та розуміє окремі прості непоширені речення
Середній
3 - Студент уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту короткі прості тексти, побудовани на вивченому матеріалі Студент уміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту коро-ткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів про значення яких можна;- здогадатись Студент уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих сліз про значення яких можна здогадатись
Достатній
4 - Студент уміє читати з повним розумінням короткі тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись або відшукати у словнику, знаходити потрібну інформацію у текстах інформативного характеру. Студент читає з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, знаходить і аналізує потрібну інформацію Студент читає з повним розумінням адаптовані тексти, знаходить потрібну інформацію, аналізує її та робить відповідні висновки
Високий
5 - Студент читає з повним розумінням адаптовані тексти, статті, уміє аналізувати і робити висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. Студент читає з розумінням основного змісту нескладні неадаптовані тексти, статті, доповіді, аналізує їх, використовуючи словник. Студент читає нескладні неадаптовані тексти, статті, доповіді, у разі необхідності використовуючи словник, аналізує їх і робить власні висновки
Аудіювання
Початковий
2 - Студент розпізнає на слух вивчені найбільш поширені слова та словосполучення у мовленні які звучать в уповільненому темпі Студент розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі
Середній
3 - Студент розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, пред'явлені у нормальному темпі. Студент розуміє основний зміст пред'явлених у нормальному темпі, невеликих за обсягом текстів побудованих на вивченому мовному матеріалі. Студент розуміє основний зміст пред'явлених у нормальному темпі, невеликих за обсягом текстів побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись
Достатній
4 - Студент розуміє основний зміст пред'явлених у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись . Студент розуміє основний зміст тандартного автентичного мовлення у межах вивчених тем, яке може містити певну кількість незнайомих слів про значення яких можна здогадатись . Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись, а також <схоплює> основний зміст чітких повідомлень та оголошень
Високий
5 - Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів про значення яких можна здогадатись, а також <схоплює> основний зміст радіо- і телепередач. Студент розуміє тривале мовлення, а також основний зміст і телепередач. Студент без особливих зусиль розуміє тривале радіо¬мовлення та основний зміст радіо- і телепередач та фільмів