ГоловнаРеєстраціяВхід
П`ятниця, 18.07.2025
Форма входу
Меню сайту

Категорії
Навчальні програми [4]

Пошук

Головна » Статті » Навчальні програми » Навчальні програми

Загальні критерії оцінювання знань студентів з іноземної мови
Загальні критерії оцінювання знань студентів з іноземної мови ( за 12-бальною шкалою)

I. Початковий рiвень 

1 - Студент може розрізняти, писати, читати окремі вивчені слова та лексичні одиниці
2 - Студент уміє використовувати опорний зразок, вивчені словосполучення, розпізнає їх на слух в уповільненому темпі
3 - Студент відтворює менше половини навчального матеріалу, виділяє невелику кількість фактів, розуміє, пише окремі прості непоширені речення

II. Середній

4 - Студент розуміє, читає, пише, відтворює побутову лексику, використовує у мовленні прості речення за опорами, робить короткі повідомлення, пише лист, анкету, робить багато помилок
5 - Студент розуміє близько половини навчального матеріалу, ставить запитання, дає (відповіді до них, уміє користуватися словником, читає вголос та розуміє основний зміст; володіє незначною мовною здогадкою, сприймає мовлення у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, вживає логічно пов'язаних реплік
6 - Студент розуміє, виявляє знання основного навчального матеріалу, сприймає мовлення у нормальному темпі, висловлюється відповідно до навчальної ситуації, уміє починати та закінчувати розмову, погоджуватись та не погоджуватись, виражати своє ставлення до подій, фактів, наводити власні приклади, робити висновки, у мовленні та на письмі мають місце помилки.

III. Достатній


7 - Студент уміє написати повідомлення за темою, використовуючи опори, уміє зв'язно висловлюватись, робити повідомлення, знаходити потрібну інформацію у тексті, вміє скласти план переказу тексту, здатний аналізувати, порівнювати, узагальнювати, вміє застосовувати набуті знання, вживає 8 логічно пов'язаних реплік.
8 - Студент має достатні знання, уміє логічно висловлюватись, вживаючи до 10 реплік, вільно застосовує вивчений матеріал, наводить приклади, підтримує бесіду, розуміє тривале нормативне мовлення інформативного типу, уміє написати доповідь, реферат, анотацію з обґрунтуванням, висловлюючи особисте ставлення; у мовленні трапляються помилки, які не заважають спілкуванню.
9 - Студент вільно володіє вивченим матеріалом, розуміє складні адаптовані тексти, знаходить, оцінює стилістичні, граматичні відмінності, уміє аналізувати, систематизувати інформацію, використовує власну аргументацію, вживає до 12 розгорнутих граматично ускладнених реплік, вільно висловлюється без труднощів у доборі слів

IV. Високий


10 - Студент володіє глибокими, міцними знаннями, читає, розуміє адаптовані тексти, статті, порівнює отриману інформацію з власним досвідом, розуміє основний зміст теле- і радіопередач, фільмів, уміє без підготовки висловлюватись, вживаючи до 16 реплік і вести бесіду.
11 - Студент володіє різноманітними мовними засобами, вміє використовувати їх у нестандартній ситуації, аргументує власне ставлення в спілкуванні, вживає, до 20 обґрунтованих реплік, складає ділові листи та резюме, читає, розуміє нескладні і неадаптовані тексти, статті, доповіді, аналізує їх, використовуючи різні типи словників, визначає особисту пізнавальну діяльність, самостійно оцінює різноманітні явища та факти.
12 - Студент має неординарні творчі здібності та системні знання, вміє самостійно здобувати і використовувати інформацію, легко читає складні за структурою і мовними засобами тексти підручника, статті, літературні твори, розвиває свої обдарування, в мовленні вживає більше 20 фраз
Категорія: Навчальні програми | Додав: Ольга_Іванівна (21.05.2009)
Переглядів: 1077 | Рейтинг: 0.0/0 |

  Час: 15:51 ™2025